poniedziałek, 25 czerwca 2012

Przygoda Gumiaka

Cześć !! Jestem Gumiak .Pewnie uważacie , że to głupie imię ale myślcie co tam chcecie . Mniejsza z tym . Jestem kaczuchą sparkle . Byłem w zestawie z 7 żabką - Orbit !                                    
Wczoraj  MP zabrała mnie i kilka lps do jej nowego domu z ogrodem na sesję zdjęciową . Gdy wróciliśmy to MP wypakowała wszytkie LPS oprócz mnie . Czekałem i czekałem całą noc , ale nic z tego nie było. 
Nad ranem obudzilo mnie wielkie trzęsienie .
"Czyżby świat się wali?-pomyślałem-muszę się ewakuować!"
Ale przygniótł mnie zeszyt od polskiego . 
"Och , nie ! Moja pani idzie do skzoły ! Nie chcę słuchać o zaplaniu , prostopadłościanach , przypadkach i jakichś niezrozumiałych słowach po Hiszpańsku ! 
Poczekałem aż zacznie się lekcja . Słyszałem , jak nasza pani musiała usiąść obok jakichś mondziołów (XD) i z nimi robić jakąś pracę . Słyszałem , jak gada z koleżankami , wygłupia się z kolegami (;3) oraz klasowy gwar , jaki zwykle towarzyszy lekcji Hiszpańskiego .  Następnie był polski ale nie był taki jak zawsze (z wygłupami z chłopakami ) bo oglądaliNoc w Muzeum 2 . Potem matma....podchodzili do interaktywnej tablicy . Na przerwie z matymy na przyrodę nasza pani szukałą komórki , ale znalazła mnie . Po krótkim czasie wrzuciła mnie bezceremonialnie do plecaka i popędziła do biblioteki. (ma zamiar przeczytać wszystkie książki do wakacji , czy co?)
Już wiem , dlaczego spędzała każdą przerwę tam . Pokłóciła się i unikała tej dziewczyny . Potem wróciłą do domu , pisała na GG z koleżankami i znalazła taką jedną świnię obok łóżka - oczywiście LPS'a .  Nazwałą ją..no właśnie , jak? Nie pamiętam . Ja kończę , bo chcę obejrzeć figurki na półce !
Pa
~Gumiak

4 komentarze:

  1. Żabką Orbit? Orbit to mi pasuje na królika albo mysz z wystającymi zębami xDD (wiem, dziwne i może nie pasuje do lps, ale tak jakoś.)
    Fajny blodż (celowo)

    BM

    OdpowiedzUsuń
  2. musiałam to przeczytac mojej siopstrze :D no ale na moim blogu jest nowa notka. Proszę wejdź i skomentuj !
    http://malina-malin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń